středa 31. srpna 2016

KONEC BLOGU!


Velmi mě mrzí, že musím udělat takový radikální krok, a velmi mě těší, že jste si ho někteří oblíbili (možná pouze některé typy článků), ale  své důvody Vám osvětlím v celém článku. Nejspíše si budu zakládat nový, ale to ještě potrvá :)

Milí čtenáři,
tento blog jsem založila proto, že "ho mají všichni" a že prostě chci mít blog. A tak jsem dlouho vymýšlela, co tam budu psát. A jak vidíte, nakonec mě napadly recenze knížek a kaváren. Zanedlouho poté jsem tam přidala povídky.

Jenže já nechci dělat blog a články z nutnosti - musím dočíst tuto knížku rychle abych mohla dát příspěvek na blog. Musím rychle napsat další díl Elegantního náfuky. NE! Takhle to nechci. Chci, aby mě to těšilo a bavilo a abych to dělala ráda a s chutí, ne z nutnosti.

Chci si založit jiný blog, pokud najdu něco, co by mě tam bavilo. Určitě bych tam vydávala i své povídky, o tom není pochyb. Budu ráda, když mě budete následovat i tam, zatím, blog ruším - možná ne úplně, ale na neurčito zastavuji chod blogu.

Mockrát Vám děkuji, že jste se mnou vydrželi.

ClaireParma

1 komentářů:

Klára Parmová řekl(a)...

Neurčitý update, pro ty, kteří zavítali na tento blog. Teď působím na webové stránce www.svetzapsacimstrojemblog.wordpress.com , tak se tam mrkněte ;)

Okomentovat