pondělí 22. srpna 2016

Knížka č. 8: Borec od Julie Garwood

Dneska pro Vás mám další z těch eroticko-romantických knížek, které poslední dobou letí. Je to sice starší (a později jsem objevila že zase několikátý díl, ale to mi vůbec nevadilo). Knížka mě velmi mile překvapila, tak jestli si chcete počíst, snad se Vám bude líbit :)

Obecné info:
Autor: Julie Garwood
Žánr: romantika
Nakladatelství: OLDAG
Počet stran: 320
Vydáno v roce 2014

Moje hodnocení: 94%



Tato knížka je velmi čtivá a napínavá už od začátku - i když já jsem od začátku věděla, kdo s kým skončí. Teď bylo velmi zajímavé zjišťovat, jak k tomu dojde.

Borec je ze série Buchnan-Renard (FBI), což jsem zjistila až poté, co jsem jí dočetla. Vůbec to ale nevadilo, žádné podrobnosti mi nechyběly a mám takový pocit, že se tam ani postavy jménem Buchnan či Renard neobjevili.

Velmi se mi v knížce zalíbilo spojení erotiky a detektivky. Celou dobu jsem držela palce Peyton a Finnovi v jejich vztahu a taky Finnovi, aby se mu povedlo pomoct Peyton s problémem se šéfem.

Knížka se mi velmi líbila a rozhodně jí doporučuju. Jaká knížka, kterou jste naposledy četli, se líbila Vám?
Děj knížky je o Peyton, která je hlavní postava, i když to tak v prologu nevypadá. Peyton jako malá, když její rodiče pořádali oslavu, se zatoulala na zahradu a spadla do bazénu. Nebýt Finna, sousedovic kluka, který má zaracha, utopila by se. Jenže od svůj zákaz porušil a tím jí zachránil život. Od té doby ve stejný den Peyton Finnovi píše dopisy, později emaily.

O několik let později se ti dva znova setkávají na svatbě Finnova bratra. A později poté začíná ten spletitý příběh. Peyton dostane novou práci, takovou práci, kterou by si hodně lidí přálo, ale její šéf ji jeho obtěžování donutí z práce odejít. Jemu se to ovšem nelíbí a rozhodně to jen tak nenechá. Peyton se ozve Finnovi, jakožto agentu FBI, aby jí pomohl. 
Jestli se chcete dozvědět co dál, budete si to muset přečíst. :-) Snad jsem nevyzradila moc spoilerů. ;-)


0 komentářů:

Okomentovat