pondělí 2. května 2016

Knížka č. 1: Sněží, sněží - John Green, Maureen Johnsonová, Lauren Myracleová

Ahoj čtenáři,
omlouvám se, že můj první příspěvek přidávam až po ták dlouhé době, ale musela jsem dělat  věci do školy, pak jsem měla různé akce s kamarády.. No zkrátka nebyl čas. Teď jsem ale tu, s mojí první knižní recenzí.



Obecné info o knížce:
Autoři: John Green, Maureen Johnsonová, Lauren Myracleová
Žánr: romance
Nakladatelství: Euromedia Group k.s.
Počet stran: 264
Vydáno v roce 2015

Moje hodnocení: 100 %

***
Nejhorší sněhová bouře za posledních padesát let, láska ve třech podobách, bílá nadílka a jedna magická noc.
Někdy se stanou zvláštní  věci: strhnou se události, které nikdo sice nečekal, ale ve svém výsledku změní člověku život. Možná někde znenadání uvázne vlak, možná vás kamarádi pozvou, abyste si zahráli deskovou hru se čtrnácti roztleskávačkami, a možná se jedno roztomilé miniprasátko ve skutečnosti neztratilo tak docela. Nakonec se zkrátka pozná, že andělé lidem pomáhají a o Vánocích se plní nejtajnější sny.

Tato knížka obsahuje 3 příběhy, které se vzájemně prolínají a odehrávají se ve stejném městě.


  1. Zasněžený expres vypráví o dívce Jubilee. Nedávno se rozešla s přítelem, je doma sama a je Štědrý den. Její rodiče se ale kvůli sběratelské vášni k vesničce Flobie dostanou do vězení a ona je donucena odjet za prarodiči na Floridu, kam se bohužel nedostane a její vlak uvízne společně s divným klukem a bandou roztleskávaček jdou do místního Waffle House. Nakonec jí ale Stuart, místní kluk, pozve k sobě domů, aby nezmrzli.
  2. Vánoční zázrak je druhá povídka v pořadí. Pojednává o Tobinu, JP a dívce s přezdívkou Vévoda, kterým zavolá kamarád pracující ve Waffle House ohledně oněch roztleskávačkách. Nakonec se trojice přece jenom vydá na velmi zasněženou cestu autem Tobinových rodičů cestou k naplnění jejich tužeb.
  3. Třetí povídka se jmenuje Archanděl prasátek. Poslední příběh vypráví příběh Jeba a Addie, která udělala chybu a chtěla by jí napravit, a tak si s Jebem sjedná rande v kavárně, kde se poprvé poznali. Jenže je tu problém, Jeb uvízl v již zmíněném Waffle House. Jak to všechno dopadne?
***
Tato knížka je moje prvotina, kterou jsem od Johna Greena četla. Musím říct, že mě zaujala už na první pohled v knihkupectví. Když jsem jí kupovala, netušila jsem, jak je ta kniha čtivá. Už při prvních stránkách se do mě zakousla a nepustila mě, dokud jsem jí nedočetla. Musím říct, že jsem jí shltla skoro na jeden nádech.

Všechny tři zmiňované povídky jsou velmi čtivé a líbí se mi, jak se prolínají a navazují na sebe. Nikdy jsem na romantické knížky ani filmy nebyla, ale tuto můžu vřele doporučit. Pro ty z Vás, kdo máte rádi romantické slaďárny a vánoční atmosféru, je knížka jak dělaná. Vánocemi je doslova nasáklá, i přes tu kalamitu, která se tam odehrává.


1 komentářů:

Salima Uddinová řekl(a)...

Od Greena jsem četla zatím 3 knihy, a zatím bych žádné z nich nedala plný počet hvězdiček, nějak mi ten jeho styl psaní nesedl. Ale dám ještě šanci těm knížkám, které jsem od něj nečetla, třeba se mi budou líbit víc.

Okomentovat