úterý 10. května 2016

Knížka č. 2: Girl Online od Zoe Sugg

Ahoj čtenáři,
je tu zase úterý a s ním přichází i můj další článek, a opět to bude knižní recenze. Nedávno jsem byla po dlouhé době v knihovně, takže mám konečně zase co číst. Tuto knížku, když mi jí máma ukázala, sem si hned musela vzít. A udělala jsem dobře.


Obecné info o knížce:
Autor: Zoe Sugg (Zoella)
Žánr: (dívčí) román
Nakladatelství: Jota
Počet stran: 352
Vydáno v roce 2015 (v Londýně 2014)

Moje hodnocení: 89%
***
 Penny má tajemství. Pod přezdívkou Girl Online si začne psát blog o svém každodenním životě – o klucích a kamarádkách, o trablech ve škole i doma, ale také o záchvatech paniky a úzkosti, kterými v poslední době trpí.
Když ji na školním představení potká ten ,,největší trapas", který díky internetu uvidí ,,celý svět", a situace začne být na všech frontách na pováženou, rodiče ji vezmou na pár dnů do New Yorku. A tam Penny potká Noaha: úžasného charismatického muzikanta, kterému se prostě nedá odolat. A vůbec poprvé v životě se doopravdy zamiluje. A jak jinak (je přece blogerka!), o své pocity se upřímně podělí se všemi čtenářkami svého anonymního blogu.
Jenomže Noah má taky svoje tajemství. A kvůli němu její anonymita na webu jednoho dne praskne jako mýdlová bublina – a v ohrožení se neocitne jenom ona, ale i její vztahy k nejbližším přátelům.

Girl Online je příběh o začínající blogerce. Její blog je anonymní a tak jí to přijde jako jediné místo, kde může být sama sebou a nepřetvařovat se. O tom, že Penny je Girl Online ví jenom její nejlepší kamarád Ollie. Když se ale doma v Brightonu všechno pokazí, rozhodne se s rodiči a Olliem vydat na zakázku do New Yorku, kde pozná tajemného Noaha a její svět se změní. Jenže trable neskončily.
***
Musím opravdu říct, že oficiální anotace knížky mě zaujala. Jenže, když jsem začala číst, nějak mě to nebavilo. Pak jsem se do toho ale začetla a byla jsem lapená. Je to krásná romantika spojená s problémy dospívající dívky a první láskou. 

Když jsem se dozvěděla, že bude i pokračování (Girl Online on tour), zajásala jsem. Rozhodně si druhý díl přečtu. Knížka je chytlavá a velmi čtivá. Romantické knížky a detektivky se u mě doma poslední dobou celkem nakupily, a v záloze jich tu ještě pár bude, tak se máte na co těšit. ;)

0 komentářů:

Okomentovat