úterý 17. května 2016

Knížka č. 3: Zbožnuju Londýn od Lindsey Kelkové

Ahoj čtenáři,
opravdu jsem se dneska bála, že pro Vás nebudu mít žádný článek. Naštěstí jsem si ale vzpomněla na tuto knížku, kterou jsem dočetla minulý týden.

Obecné info:
Autor: Lindsey Kelková
Žánr: román
Nakladatelství: BB Art
Počet stran: 228
Vydáno v roce 2014 (v originále v roce 2012)

Moje hodnocení: 95 %

***
Angela Clarková se zamilovala do New Yorku – a ten začíná milovat ji. Když je ale povolána domů do Anglie, najednou hrozí, že svůj zářivý nový život ztratí a vymění ho za déšť, teplé pivo a zlé vzpomínky. 
Tomu se říká krok zpátky. 
Je tady Mark, bývalý přítel – do New Yorku utekla proto, aby se od něj dostala dál. 
Je tady Louisa, její nejlepší kamarádka se svým děsivým novorozenětem. 
A taky máma, která s ní ještě pořád mluví jako s patnáctiletou. 
Na obzoru je svatba – a všichni si pamatují, jak se Angela vyznamenala při té poslední… Může ji příjezd jejího přítele Alexe a nové nejlepší kámošky Jenny zachránit před návratem ke svému starému já? 

Knížka Zbožňuju Londýn popisuje příběh Angely Clarkové, která je na popud své matky donucena, se i se svým novým snoubencem Alexem a nejlepší newyorskou kamarádkou Jenny, vrátit zpátky do Londýna, odkud utekla a kde zanechala všechny své problémy. Hned jak se vrátí zpátky domů narazí do svého bývalého, zjistí, že doma je stále všechno ÚPLNĚ stejné a je to prostě blázinec.. Jak to celé dopadne??

***
Víte, já se Vám musím k něčemu přiznat. Já Londýn přímo miluju. Takže když jsem viděla tuto knížku u nás v knihovně, musela jsem si ji přečíst už  jen proto, že je tam napsáno Londýn. A tak jsem jí popadla, se spoustou dalších knížek, které ještě přečtené nemám.

Ale teď už k samotné knížce. I mě přijde divné, že posledních pár knížek mě sice ze začátku moc nechytnou, ale nakonec se z toho vyklube skvělá kniha. A u této to nebylo jinak. A vůbec mi nevadilo, že je to už pátý díl (což sem se dozvěděla chvíli po tom co jsem to začala číst). V příběhu mi žádné informace nechyběly. 

Nebyla to jediná knížka, kterou jsem četla jedinou ze série, která není první díl, takhle jsem to měla například u série Nástrojů smrti, kde jsem začala druhým dílem. A nedávno, asi po dvou letech, co jsem četla ten druhý díl jsem se rozhodla si to přečíst od začátku.

Vracíme se zpět k dnešní recenzi. Tato knížka je podle mě bezvadně napsaná a určitě si přečtu i zbývající díly. Četla se velmi dobře, a jakmile jsem se do ní zabrala, nedokázala jsem se odtrhnout, byla jsem zvědavá, co se stane dál. 

0 komentářů:

Okomentovat