středa 29. června 2016

Kavárenské putování č. 3: Cross Cafe

Ahoj čtenáři,
omlouvám se za menší zpoždění. Dnes tu máme Cross Cafe, což je  zrovna ne moc rozšířený řetězec po Praze. Doufám, že se Vám bude článek líbit a jdeme na to :)

Do téhle kavárny jsem chtěla vždycky jít - kamarádka mi říkala jak tam chodí, a tak mě to zaujalo. Zašla jsem si tam s kamarádkou Gabčou na oběd - obě jsme měly hlad a tato kavárna mě praštila přímo do nosu.
Na první pohled tahle kavárna působí velmi moderně a elegantně. Prostory jsou to opravdu hezké, i když se hodí spíše pro obchodní schůzky, ale nám přišla trochu neosobní - my jsme spíše na útulnější kavárny. Kavárna je barevně laděna podle "místností". My jsme seděly v červenočerné, která se nacházela hned u vchodu. Bohužel tam byl celkem hluk a hudba nehrála zrovna potichu. Místnost na sezení vedle byla laděna do žluté nebo oranžové, teď si nejsem jistá. Po schodech dolů jsou záchody, které mi přišli takové divné. A když půjdete dál, tak se tam nacházejí další místa na sezení, je tam větší klid a my jsme si řekly, že jestli sem ještě půjdeme, určitě si sedneme dole.

A teď už k tomu jídlu. Mají zde výběr z baget, salátů a wrapů, u pokladny mají ještě brownies a další sušenky, musím podotknout že všechno jídlo je domácí a nám velmi zachutnalo. Líbily se mi i originální balení již výše zminěných sušenek s nápisy českými, například "braunýs". Na druhou stranu měli malý výběr kávy, což mi nevadilo, jenže to kafe bylo takový, které si zvládnu udělat i sama doma - a to se mi na celosvětově rozšířený řetězec nehodí. Upřímně, plno kaváren, které nejsou rozšířené, mají třeba jen jednu pobočku, mají lepší kávu. Jinak jídlo opravdu výborné, to Vám zde opravdu doporučuji. ;)

 
Dneska je to ode mě asi vše, omlouvám se za poměrně krátký článek. Příště se už těšte na knižní recenzi. Budu ráda za komentáře a kritiku. :)



1 komentářů:

Ospalá Sova řekl(a)...

Překvapené Huhuhuhu z podhorského hvozdu :) Články zasvěcené kavárnám jsem přečetla prakticky jedním dechem a zalilo mě tolik nostalgie, holky :) Jestli můžu doporučit, tak příště navštivte Royal Café, bývalo kousek od Národního divadla. Nebo Alibi v Dejvicích, ale to je spíš čajovna. Budu se těšit na další článek ;)

Okomentovat