čtvrtek 14. července 2016

Knížka č. 7: Půlnoční koruna od Sarah J. Maasové

















 Ahoj čtenáři,

omlouvám se, že příspěvek přidávám o dva dny déle (ano celkem se stydím), ale v úterý jsem byla v práci a včera sem prostě měla líný den. Dneska už vám přináším další ze série knižních recenzí. Dneska je to o Půlnoční koruně od Sarah J. Maasové. Je to druhá kniha ze série a mě moc zaujala!


Obecné info:
Autor: Sarah J. Maasová
Žánr: sci-fi a fantasy
Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo
Počet stran: 400
Vydáno v roce 2016 (originál roku 2013)

Moje hodnocení: 89 %
Celaena se stala královou bojovnicí a má za úkol pro něj dělat tu nejšpinavější práci. Ovšem sama dobře ví, že král je mimořádně krutý a jeho chování ovládá tajemné zlo. Proto se snaží odhalit jeho tajemství, ale přitom mu nezavdat příčinu, aby ji podezíral. Rozehrává tak smrtelně nebezpečnou hru, v níž jde nejen o její život, ale i o život všech jejích přátel. A jedné noci se stane to, čeho se nejvíce obávala a co její život rozmetá na kousky... 

Na konci prvního dílu se Celeana stala královou bojovnicí. Další díl začíná z prostředí, kdy už je královou bojovnicí zhruba 4 měsíce. Král jí posílá dělat za něj špinavou práci - jedna z nich je zabít povstalce, což se jí vůbec nelíbí, a tak, jak je jejím zvykem, do toho začne strkat nos. Potká starého známého, uvidí u knihovny tajemnou osobu v kápi černejší než samotná noc a sbližuje se s kapitánem Chaolem. Co se stane dál? To si musíte přečíst.

Na tuto knížku jsem se těšila jak malá. První díl se mi hodně líbil a zajímalo mě, jak budou pokračovat putování Celeany. V téhle sérii jsem si oblíbila hned několik postav - jak samotnou Celanu, tak její kamarádku Nehemii i Rychlotlapku. A jsem velký fanoušek Celeany a Chaola. Celou dobu doufám, že se dají dohromady.
Knížka byla velmi čtivá a děj se mi líbil, byl napínavý. Je to velmi hezky a poutavě napsané. Děj je rozdělený na dvě části, určené Celeaniným "postojem". Konec mě velmi překvapil, čekala jsem, že se to bude odvíjet úplně jinak. I přes mé odlišné očekávání se mi to líbí a rozhodně se těším na další díl!!


0 komentářů:

Okomentovat